Pink roots

024

014

023

As you know, wool become felting with friction and heat, producing unpredictable textures. So the process goes on, not just weaving, but worth it!

*My plant has rooted and it’s a plant, not a branch. I cut a branch of a plant with serious doubts but it worked! I imagine in the dark earth tiny roots that should come out where I cut. Magic! And speaking of spring and early, my (also tiny) online shop will be ready and running very soon!  (at last!)

/ / / / /

Com sabreu, la llana s’enfeltra amb el fregament i la calor, produïnt imprevisibles textures. Així que el procés s’allarga, ja no n’hi ha prou amb teixir, però val molt la pena!

*La meva planta ha arrelat i ja és una planta i no una branca .Vaig tallar una branqueta d’una planta amb seriosos dubtes però va funcionar! M’imagino en la terra fosca les petites arrels que hauràn sortit allà on vaig tallar. Màgia!  I parlant de la primavera i principis, la meva (també petita) botiga online estarà llesta i en funcionament ben aviat! (Per fi!)

013

Leave a Reply

